Vakantiewoning Charente
Start.Woning.Park.Omgeving.Tarieven.Contact.Route .Links.

  Algemene voorwaarden vakantiewoning nr 35 Village Le Chat, Ecuras (Frankrijk)

1. Aanmelding en huur

Indien u wilt reserveren neemt u contact met ons op. Na  de bevestiging dient u 30% van de huursom  binnen 14 dagen te voldoen. Het restantbedrag dient uiterlijk 6 weken voor uw aankomst in ons bezit te zijn. Indien het restantbedrag 6 weken voor aankomst nog niet door ons ontvangen is, wordt uw reservering geannuleerd zonder terugbetaling van de aanbetaling. U bent aansprakelijk voor alle huurders die u op uw boekingsformulier vermeld.

 

2. Prijzen

Onze prijzen gelden per dag of week en zijn inclusief verbruik van water en elektriciteit.De schoonmaakkosten en toeristenbelasting zijn niet bij de prijs inbegrepen en dienen bij aankomst op de receptie te worden betaald.

 

3.  Annuleringsfonds

U kunt vrijwillig deelnemen aan een annulerings- en reisverzekering . Een overeenkomst is gesloten met de firma Bus Insurance Services die als tussenpersoon optreed. Website  www.businsurance.nl

 

4.  Huisdieren

Per woning is één huisdier toegestaan, mits deze geen overlast of hinder veroorzaakt. Kosten per week zie prijslijst. U dient ervoor te zorgen dat uw huisdier is ingeënt tegen hondsdolheid. De inenting mag niet ouder zijn dan 12 maanden en niet jonger dan 1 maand. Neemt u vooral dit bewijs mee en denkt u aan een insectenband tegen teken.

 

5. Linnengoed

Het gebruik van bedlinnen is verplicht. Alle bedden zijn voorzien van dekbedden. U kunt het bedlinnen zelf meenemen of ter plaatse huren. Bij huur van bedlinnen wordt er verplicht gewisseld na 1 week.

 

6. Reisbescheiden

Deze ontvangt u circa 6 weken voor vertrek, adresgegevens voor thuisblijvers en reisroute.

 

7. Aankomst en vertrek

U meld zich bij de receptie met de vestiging van de reservering om de sleutel af te halen. De bungalows/villa’s kunnen op de aankomstdag tussen 17.00 en 22.00 uur betrokken worden en dienen op de vertrekdag voor 10.00’ s morgens weer verlaten te worden. Eind schoonmaak is verplicht te voldoen bij de receptie.

 

8 .Waarborgsom

Bij aankomst op het park dient u een waarborgsom te betalen van 150,- Euro (eventueel via creditcard of pinpas).

Deze waarborgsom wordt aan u terugbetaald op uw bankrekening binnen 14 dagen na vertrek van ons park, eventueel onder aftrek van veroorzaakte schade. Eventuele breuk/schade of vermissing dient u bij de receptie te melden en te vergoeden.

 

9. Parkregelement

Op ons park is een parkreglement van kracht. Iedere huurder is verplicht zich aan dit reglement te houden. Wat niet is toegestaan is o.a.

a) Op onze terreinen tenten en/of caravans te plaatsen;

b) Reclame of propaganda te maken;

c) Geluidshinder te veroorzaken op welke wijze dan ook (na 22.00 uur dient het rustig te zijn op het park);

d) Het nuttigen van alcohol op de openbare voorzieningen, behalve bij de horecavoorziening bar-restaurant-terras;

e) Anders uw auto te parkeren dan op de officiële parkeerplaats bij uw bungalow;

f) Het beschadigen van eigendommen van het park.

Overtreding kan voor ons een reden zijn u van het park te verwijderen. Dit zonder enige verplichting onzerzijds tot schadevergoeding en/of teruggave van de huursom, terwijl u aansprakelijk blijft voor de door u aan ons aangerichte schade.

 

10. Aansprakelijkheid

Village le Chat aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor enige schade en/of letsel berokkend aan onze huurders, ongeacht door welke oorzaak of nalatigheid deze schade en/of letsel zou zijn ontstaan. Evenmin wordt enige aansprakelijkheid aanvaardt voor vermeende of geleden zaakschade. Voor zover een huurder zulk een recht op schadevergoeding mocht verkrijgen, doet hij/zij reeds nu vooralsdan afstand van zulk een recht, zowel voor zich en zijn rechthebbende, welke afstand door Village Le Chat zal worden aanvaard.

 

11. Klachten

Indien ondanks al onze bemoeiingen en zorgen toch een huurder meent een gerechtvaardigde klacht te hebben, dan dient deze ter plaatse schriftelijk kenbaar te worden gemaakt en een afschrift daarvan binnen dertig dagen aan ons te worden toegezonden. Indien de klacht door ons niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, dan heeft de huurder tot drie maanden na het indienen van zijn/haar klacht de gelegenheid deze desgewenst te laten behandelen door de Geschillencommissie voor consumentenzaken in Den Haag. De uitspraak van deze commissie is voor beide partijen bindend.